tirsdag 21. september 2010

Godkjent

Temaet for dette innlegget er møbler. Kjeder møbler deg, kan du dra til helvete.

Jeg satt meg på IKEA-bussen i går. Minuttene før var nervepirrende og fylt av angst, for den pleier alltid å bli full av studenter og kvinner i overgangsalderen. Men denne gangen gikk det greit. Jeg skulle ønske jeg tok med meg en tidtaker fra Guiness World Records, for jeg brukte bare, hold deg fast, ET KVARTER før jeg satt meg på SAMME BUSS som jeg kom med. Jeg har vanskeligheter for å tro at det har blitt gjort før. Tok i hvert fall ikke bussen med de jeg kom med.

Så, senere på kvelden, ramlet jeg og Elise borti et røverkjøp på Finn.no. Det var snakk om to strøkne lenestoler for 400 kroner. 400 kroner! Vi slo selvsagt til. Aberet var at vi måtte hente dem selv. Vi er studenter, vi haver ingen bil, kun et kollektivtransportkort. Kvelden etter(i dag) dro vi på tokt. Det ble seende slik ut:

IMAG0125  IMAG0124

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Fantastisk, rett å slett. Jeg er imponert!

Horgar Bauge sa...

Morten!? Er ikke det hun med oransje lue, rød jakke, speilrefleks til 10 000kr og som ser nogle nervøs ut når resepsjonistene bruker skuldra hennes som skrivebord?...Check it out: http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1726689609?bclid=1716500497&bctid=4440301001